2012-01-09

Nytt år... igen :-)

Kära blogg...

Nu ska vi reda ut det här, du och jag. Vår relation kan inte fortsätta på det här viset. Pinsamt sporadiskt och helt utan passion. Jag kräver ändring.

Idag är det Måndag, första snön för den här vintern faller över Göteborg, hemma ska det bytas kyl- frys- och överskåp. En hungrig, eller kanske bara jäkligt girig skata, rotar bland maten som är tillfälligt placerad på balkongen. Den enes nya kylskåp, den andres bröd :-)

Det finns så många människor jag skulle vilja nämna i min blogg, och jag kommer att nämna er alla... Det finns så många dagar att skriva på, och jag hoppas att ni som jag vill nämna aldrig slutar vara sådana som jag vill nämna.

Just idag finns inget omnämnade men en liten hälsning till Stockholm och en liten I som såg världen för ett tag sedan. A och I, jag ser på och bryr mig på avstånd.

Nu ska jag kväva min julkänsla som griper tag i mitt hjärta med ett järngrepp när jag nu ser snön falla och radion spelar Kent.

Au revoir!

2 kommentarer:

  1. Allrafinaste du! Härligt att din blogg har återuppstått! Mig blir man inte av med så lätt :-)

    SvaraRadera