2010-05-20

Bobo...

Nye familjemedlemmen Bobo. 10 veckor. En riktigt bjässe :-)

11 kommentarer:

  1. Åhhh, vad sööööt!

    SvaraRadera
  2. Hmm, lika? Tänk att jag har aldrig sett att jag har mörka ögon och krulligt rött hår i ansiktet, men, jag kan ha fel ;).

    SvaraRadera
  3. Likhet handlar om så mycket mer än det visuella ;)

    SvaraRadera
  4. Hmm, igen. Då blir "Lika?" än mer relevant, då jag antar att det bara är jag som träffat Bobo. ;)

    SvaraRadera
  5. För att inte trampa någon på tårna *harkel*, så kan man säga lika söta ;). Fast, då är vi inne på det visuella iofs.

    SvaraRadera
  6. *asg* Ja, det blir lite lurigt det där ;).

    SvaraRadera
  7. Ja, jag får återkomma när jag har en bättre förklaring ;)...

    SvaraRadera
  8. Haha, har du skaffat en pudel?!

    För övrigt är du kvar på nåder, men kommer få äta upp den missade gratulationen till nästa födelsedag ;-)

    SvaraRadera
  9. Bobo? Boubou menar du väl? *nån ordning får det väl ändå vara?*

    SvaraRadera
  10. Alltså, det är lite glest mellan uppdateringarna på det här stället!

    SvaraRadera