2010-07-09

Många glada...

...skratt och sjukt turbulent det senaste dagarna. Många nygamla människor är på väg tillbaka in i mitt liv. Bäst av allt är ändå storebror. Jag har tre sådana och alla är speciella på sitt sätt. Men den här brodern har jag inte kallat bror på många år. Det känns fint.

Mitt liv är gott att leva. Jag är av naturen livsnjutare och trivs finfint med det.

BouBou, the man, har lärt sig hoppa upp i soffan, i sängen och lite annat småpyssel. Han är företagsam...

En vecka kvar till semester. Då ska jag... ...hmm... ---------processing-------- ERROR. Näej, inget alls bestämt. Totalt ostressat ska jag möta varje dag med ett öppet sinne. Det blir spännande.

Dagens tips: Tigerbalsam mot kliande myggbett!

3 kommentarer:

  1. Du ska træffa mig på semestern. 8 augusti. punkt.

    SvaraRadera
  2. Ojdå, hoppsan. En sak är härmed bestämd tydligen.

    SvaraRadera