2010-07-16

Promenad...

...i solen med en god vän och Boubou. Sen hem och en jäkla massa mumsig plockmat på balkongen som sköljdes ned med kall god cider. Det är en toppenstart på semestern det!

Tyvärr ser det ut som att det är åska på väg in och jag är ju sjukt rädd för åskan. Men det friskar upp och så blir det ofta bra väder igen efteråt. Hellre varmt, varmt och ett redigt åskväder och sedan varmt igen, än lite sådär och småregnigt...

Nu blir det lite ögonbrynsplockning. Det är alltid spännande på en fredagkväll när man druckit några cider. Det är alltid då jag kommer på mina mest briljanta idéer. Ögonbrynsplock, bryn- och fransfärgning, dra igång stora projekt som jag aldrig orkar avsluta.

Jag vill inte gå och lägga mig idag. Bara vara vaken för att jag kan. Men jag har ju inte semester från instruerandet. Tänker aldrig på det när jag planerar för semester. Därför blir det att glatt köra ett pass klockan 10 imorgon. Men å andra sidan så är det rätt skönt att "komma igång", och jag rör ju mig inte särskilt mycket annars.

Mina vänner, jag säger bara en sak;

HÄPP!!!

2 kommentarer:

  1. tur att du inte var i oslo hæromdan. himlen høll på att rasa ner av all åska. har aldrig sett nåt liknande i hela mitt liv, det blixtrade en gång i sekunden i en timmes tid. Men det var vældigt vackert, på tryggt avstånd inomhus.

    SvaraRadera
  2. Hej!Här kan jag väl också skicka en kommentar!Få se!anyways,Skönt med semester,min sem. börjar också idag och då börjar även ögonbrynsplockning,fotvård,manicure,bodyscrubb,ansiktspeeling-you name it!Ses och ha en skön semester.kram/Rhemy

    SvaraRadera