2010-03-09

Den här...

...ryggen har träningsvärk. Efter åtta dagars träning känns det. Skulle helst vilja gå bakåtlutad, enligt ostbågemodellen. Hade jag inte vetat bättre skulle jag säga att huvudet sitter och dinglar på en dåligt spänd tråd strax ovanför trapezius. Min nacke är inte byggd för clinchsparring. Jag måste hålla fast huvudet när jag ska böja mig framåt och lyfta upp ett glas eller liknande. Skopåtagning ska inte ens nämnas i sammanhanget. Det känns som att huvudet rent fysiskt ska trilla av om jag inte håller i det. Tuff brud.

Dagens "våga vägra banta"-tips: Våfflor, våfflor och våfflor.

4 kommentarer:

  1. Är det här är en nakenblogg nu förresten? För då måste jag nog återkomma oftare :-D

    SvaraRadera
  2. Hmm, Annelie, du börjar bli gammal. Inte en enda nakenbild så långt jag kan se.

    SvaraRadera
  3. Hmmm... Hur var det nu vi sa? Om man tränar tillräckligt mycket känner man till slut inte av kroppen. Så träna lite till du, så ska du se att det går över! Själv har jag inte det minsta träningsvärk... ;-)

    SvaraRadera