2010-03-06

Det fungerar...

..betydligt bättre om man knappar in sina inloggningsuppgifter innan man trycker på "logga in"-knappen. Märkligt :-). Jag satt och tryckte och tryckte och fattade inte varför det hela tiden poppade upp ett meddelande om att mina inloggningsuppgifter var fel. Learning by doing, sa en vis kvinna. Bra citat, bra motto, om det bara kunde funka på mig.

Idag tog jag min träning till en ny nivå. Burpies m pullups. Smaka på den. Burpies är enkelt sagt armhävningar (på tå) i kombination med upphopp. Man kan i princip utveckla hur mycket som helst. Jag la in dem i mitt träningspass i följande utförande. Armhävning, upphopp, pullups m smalt underhandsgrepp. Det finns ett klipp på youtube där en snubbe kör i runda slängar 200 st. Jag är nästan där. Jag gjorde 5... *stolt*

Imorgon är det Les Mills kvartalsutbildning på Sportlife Lindholmen. Nytt BodyCombat- och BodyAttack kit. Det ska bli spännande. Det är otroligt roligt de här dagarna. Att träffa de andra som man gått de olika utbildningarna med och lärt känna genom åren. Och såklart, superimponeras av de olika instruktörerna som har utbildningarna. De är helt fantastiska. Jag och Malin tar smurftaxin klockan 9.20. Till det mest fantastiska hör att jag för första gången på fem år, kommit ihåg att plocka hem skorna från NC. Det känns riktigt bra.

Dagens teatertips: Satanisterna av Carina Rydberg. Nya Studion, Stadsteatern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar