2010-03-03

Och nu...

...har en pilot fuskflugit i 13 år. Hur gör man då? Sitter vid spakarna i cockpit och brummar?

Inget är som väntans tider. Jag är extremt otålig. Jag har extremt svårt att acceptera att jag inte får svar direkt när jag ställer en fråga. Muntligt eller skriftligt spelar ingen roll. Det värsta är att jag inte heller kan göra ngt för att påverka vare sig hastigheten för återkoppling eller svaret. Jag får vackert finna mig i att vänta... och vänta... och vänta... Fattar ni vad det gör med en handsvettande, fjärilsmagad, allt- eller ingetmänniska? Jag får utslag på hela kroppen, det växer fjäll på ryggen och jag utvecklar horn.

Under tiden kan jag bara göra mitt allra bästa för att hålla mig på den nivå som behövs. Helst höja mig några snäpp. Underhålla det som är bra och förbättra det som kan förbättras. Det är mycket jobb och skulle det bli ett svar som jag inte önskar, kan jag bara hiva iväg en välriktad smalbensspark i protest. Ha! Någon nytta ska jag väl ha av mitt lidande.

Dagens tips: http://www.illeranonym.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar