2010-04-27

Ta daa...

Inte frisk, men envis. Jäklar vilken träningsvärk jag fick. Började så försiktig gå på ett bcpass i torsdags, kunde inte hålla myrorna stilla i kroppen längre. Det var såå roligt. Bara vänster arm som inte riktigt vill, men vafan, jag har ju en hel kropp förutom armen att använda. Sen tog jag mitt eget lördagspass, vikarierade för Riku på boxpasset igår och gick på bc idag. Känner mig väldigt glad i kroppen. Små steg på rätt väg. Saknar väl iofs att inte kunna köra thaiboxning eller gym, men det är dumt att stressa fram något. Det har trots allt varit överjävliga tre veckor fram till nu, så lugnt och försiktigt.

Sen finns det en liten lurvig sak på fyra ben, sex och en halv vecka gammal, som jag gärna skulle vilja få att bli rumsren, sätta ett koppel på och lära gå fot, ligga plats, sitta och också hitta på ett namn för. Suck!

Så, häpp allihop!

1 kommentar:

  1. Jag vill se bildbevis på bebisen!!!! Vill den ha en kattunge som sällskap om en månad? Jag har fyra monster till salu då. Spread the word.

    SvaraRadera