2010-04-18

Två veckor...

...utan tillstymmelse till träning. Jag skulle kunna vänja mig vid det här. Det känns avslappnat i kroppen. Men jag blir jäkligt trött. Direkt sömnig faktiskt. Man märker tydligt träningens alla fördelar när man inte kan träna, om man är van att träna. Men nu i veckan ska jag försöka börja rehabträna lite. Baksida axel ska bli starkt och stabilt. Långsam försiktig start, sen ska jag bli stark som en Tyrannussaurus Rex. Minst! Bara så ni vet.

Jag tycker det är charmigt med människor som tycker att tatueringar är tecken på låg social status. Undrar vilken social status en präst tillhör som är tatuerad hela vägen från halsen, ned till anklarna och ut på handlederna. Intressant tycker jag.

Vill också påpeka att brun utan sol är en lurig uppfinning. Jag har en extremt brun vänster vrist och lilltå. Men med lite trix och fix ska jag väl få ordning på det här. Jag tillhör den kategorin människor som inte kan njuta av solen pga för mycket solande i unga dagar. Jag älskar att sola, men är huvudet dumt får kroppen lida. En dag ska jag kunna njuta av solen igen, till dess får jag köra tubgrejen.

Dagens tips: Rensa garderoben och skohyllan. Tag ut, vik om och nyorganisera, lägg dit ett par nya tröjor. Det känns som att få en helt ny garderob. Bra start på våren.

1 kommentar:

  1. Kan du inte sola längre?! Jag som minns dig som solarie-beroende :-D Och att vänja sig vid att inte träna... det gjorde jag för länge sen.

    Mvh soffpotatisen

    SvaraRadera