2010-02-16

Amäh...

...hur hårt ska jag behöva blunda? Mer snö?!? Ja, ja... Men jag kan inte förneka att det faktiskt är väldigt fint, och jag är glad att vi har fått en sådan fantastisk vinter.

Vet ni, gott folk. Han lyckades, han gjorde det. Min käre kollega klarade sitt uppdrag med min sminkbeställning. Jag är mäkta stolt över honom. Nu blir nästa uppdrag mitt. Att komma ihåg att betala honom. Det var ju det där med teflonet och så...

Idag ska det ske... Frisören och jag. Nästan ett namn till en bok, eller en Disneyfilm med ngn övervintrad gammal b-actionskådis som inte jobbat på länge. Fattas bara en stor dreglande hund, sex barn, en gul skolbuss och en frisör med en salong inredd i glada färger.

Dagens tips: Var rädd om dina lilltår, du vet inte hur bra de är förrän de inte fungerar optimalt längre.

1 kommentar:

  1. Aha, nu tycker jag mig ana en viss liten snömotvilja. Det finns fortfarande hopp för dig Kotten.

    SvaraRadera