2010-02-02

Bloggeri...

...jajaja, jag försöker faktiskt. För att citera en gammal kollega "jag har faktiskt ett liv också". Om sanningen ska fram så har jag varit en smula lat. Men jag jobbar upp det sakta men säkert, snart är jag där igen. Till mitt försvar (en vecka bara, men ändå) så har jag faktiskt varit sjuk. Näst intill gipsvagga och sondmatning. ...minst...

Jag använder mig av mitt favoritmotto som jag nämnt i tidigare inlägg. Jag ska bara...

För övrigt tycker jag att vädret är fantastiskt. Jag känner mig som 14 igen (och det var ju inte alls sålänge sedan). Jag vill gå ut och göra snöänglar åt hela världen. Hade kanske inte riktigt lust med det när jag fastnade med bilen förut, då hade jag mest lust att gå ur bilen, smälla igen dörren och sparka hårt på däcken (vilket jag också gjorde). Men så fort jag slirat ut från parkeringplatsen på snedden så var den där änglakänslan över mig igen. En extra stor och fluffig ängel vill jag ge till Malin, så hon får en chans att verkligen känna glädjen av att pulsa i det "äckliga vita", som hon uttrycker det.

Vad kan man säga mer? Joho, det var så sant. Jag har fått världens coolaste Silverkit :-). Det, gott folk, ska jag nyttja på lördag när truppen är samlad. Rock on baby, you fix!


Dagens tips: Ät inte gul snö!

2 kommentarer:

  1. Nästa gång du skyller på sondmatning framför bloggeri så kommer the evil nurse och sparkar upp dig ur sängen så du sätter dig framför tangentbordet.

    Ha det bra ;-)

    SvaraRadera
  2. Hähä, "jag har faktiskt ett liv också". En klassiker :)

    Oh, jättetack för fluffängeln. Det hjälpte. Inte.

    Ikväll trotsar jag det vita, så vi syns med pigga ben ;)
    kram

    SvaraRadera