2010-02-07

Melodifestivalen...

..så har det dragit igång. Vilken annorlunda kväll det var på många sätt. En mkt välförtjänt direktplacering för Salem al Fakir. Jag hade ingen riktig koll på honom, men jag är glatt överaskad. Han var en sådan jag bestämt mig för att jag inte gillar, men jag har bestämt om. Han ska lyssnas på.

Och Jenny, vad säger man..? Du är magisk. I tre minuter stannade hela världen, vi i soffan höll nästan andan. Det var avskalat, det var skört, det var suggestivt och det var DU. Jag är arg över att du inte gick vidare, att människor inte förstår hur bra du är, men det verkar trots allt som att du fick många nya fans igår. Men jag är också glad att du inte gick vidare, jag tror att din tur är nu iallafall. Du har hittat DET. Din stjärna tändes igen, det är många med mig rörande överens om. Fan vad du levererade. Och dina ögon där i greenroom,.. F.ö körde vi din arm hela kvällen när vi efterfestade.

Nu går vi vidare.

Dagens tips: A place to stay med Jenny Silver.

1 kommentar: